CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday 21 August 2010

SMKTAAC in memories.........

Hari ini aku sempat mencuri sedikit waktu untuk mencoretkan sesuatu di laman blgku ini yg telah lama kutinggalkan kesepian...kekosongan... Kali ni aku nak berkongsi serba sdkt pglmnku dan rakan-rakan menjayakan program "PELAJAR INTELEK MINDA SUPER" yang kami telah adakan di SMK Tengku Ampuan Afzan, Chenor, Pahang pada 6-8 Ogos lalu. Hampir sajer dgn namaku...hihihi...perasan. Pelbagai modul telah kami jalankan di sana iaitu bermula dgn ice breaking, senamrobik, Ujian Personaliti, Bersatu Teguh Bercerai Roboh, Pulau Impian, Kembarun, Si Butaku Sayang, Ceramah dan Subconcious. Program ini sbnrnya memberi aku begitu banyak ilmu dan pengalaman baru. Aku berkesempatan belajar srba sdkt ttg modul yg tak pnh kulalui sblm ini drpd rakan-rakan yg prnh melaluinya bersama En. Ab. Aziz bin yatim. Betapa bertuahnyer mereka. Sesungguhnya modul en aziz yg kami gunakan itu begitu memberi impak yg besar dalam diri pelajar. Sesungguhnyer pglmn yg begitu lama di sekolah menjadikan en aziz seorang lecture yg mampu memahami pelajar dgn lbh mendalam dan bagiku teramat malang kerana tidak dapt mengutip ilmu yg begitu berharga daripadanya. Produk en aziz prodigy dan assist. yg diperolehi akan menjadi bahan panduan dan bantuan kepadaku apabila bergelar kaunselor sekolah suatu hari nanti...Insyaallah... Syukur padaMU tuhan. Beruntungnya aku dapat belajar daripada lect yg berpengalaman sepertinya...Kepada en Aziz saya teramat teringin untuk menyertai program2x yg dianjurkan...Thanks rakan2xku...thanks lectku...thanks warga SMKTAAC...Hasrat yang kutanam semenjak sekolah dulu untuk mengadakan program di sekolah untuk adik-adik apabila berada di universiti belum lagi tercapai...Entah bila aku pun masih tidak pasti....Semoga aku ader kesempatan dan peluang itu....Lain kali aku akan postkn gmbr2x dan video spnjg menjlnkn program tersebut....Kesulitan amat dikesali......

0 comments: